יום שישי, 12 בפברואר 2010

רצח, מילים טובות וגאוות יתר

ערב טוב לכולם.

בשישי האחרון, בשעת בוקר מוקדמת, דרך החלון, נכנס אורח לא קרוא ולא רצוי והתחיל לגעת בי. בהתחלה הייתי מבוהל כי ישנתי, אבל מיד התעשתתי, תפסתי אותו והשלכתי אותו על הרצפה בעוצמה. לאחר מכן הרמתי את הנעל שלי והתחלתי להלום בו עד שמת. זה היה מגעיל. היה סרט לפנות את הגופה עם כל הקרביים והג'יפה שהשפריצו בכל מקום, אבל התמודדתי. אין לי בעייה עם ג'וקים, אבל למה ב-5:30 בבוקר, למה?!


מילים טובות

אני בטוח שזה ממש כיף להיות שמאלני. יש יותר בחורות, המוזיקה יותר טובה ואתה חי בתחושה מתמדת כאילו כולם רוצים להיות חברים שלך. בנוסף, גם כל הטרמינולוגיה של העולם מסביבך הופכת אותך לטוב בכל סיפור. הרי הימנים מסביבך הם נגד החברה, נגד זכויות אדם והם בכלל נאצים.

אני בטוח שזה ממש נחמד לאירגונים שונים בעלי אג'נדה אנטי-ציונית מובהקת לקרוא לעצמם "ארגוני זכויות אדם" כי זה הופך אותם לקדושים ואת מתנגדיהם לשטן. אני בטוח שזה גם ממש כיף להגיד שאתה בעד החברה (סוציאליסט) ואז כל מי שלא מסכים איתך הוא מיזנטרופ. זו הסיבה בגללה אני עומד זועם, אך חסר אונים, מול הקבוצה הזאת בפייסבוק הקוראת לאירגון "אם תרצו" "תנועה שבמאבקיה נגד ארגוני זכויות אדם, אינטלקטואלים, אישי רוח, יוצרים ואמנים מבססת עצמה כתנועה פשיסטית". שירשם בפרוטוקול שהם התחילו עם קללות.

"אם תרצו" היא אולי נקודת האור השפויה הבודדה בארצנו הקטנטונת שבאמת מדברת על ציונות ועל דמוקרטיה וההכפשה הזאת פשוט מעצבנת אותי. העיוורון השמאלני והגישה הדבילית הזאת של "ציונות זה לא מגניב" פשוט מרתיחים אותי לפעמים. הרי כל הרעש נגדם התחיל בקמפיין הגדול האחרון שלהם נגד "הקרן החדשה לישראל" (אני לא אספק לינק) שמנהלת במוצהר מאבק הסברתי נגד ישראל. עוח! אילו רק מערכת החינוך בארץ הייתה מעבירה את מקצוע אזרחות טיפה יותר טוב (אבל מערכת החינוך היא נושא לפוסט אחר)...

אולי "אם תרצו" נראים טיפה יותר קרובים לימין מאשר לשמאל אבל זו אשליה אופטית שנוצרת מכמה שהשמאל שלנו שמאלני. וגם אם כן, זו לא סיבה לקלל או לחשוב שהם אנשים רעים. רק טיפה יותר מפוכחים...


גאוות יתר

לאחרונה, אחד מחברי בפייסבוק, הצטרף לקבוצה הנקראת "כלכלה צרכנות ועסקים גאים" (העדר הפסיק במקור). באמת שאין לי בעיה עם "חברי קהילה". שיעשו מה שבא להם. זה לא פוגע באף אחד, זה לגיטימי, זה בסדר, אבל מעולם לא הבנתי את עניין הקהילתיות.

זו נטייה מינית, אבל משום מה זה מגדיר עבור המון אנשים את הטעם שלהם במוזיקה, בגדים וכו'. נניח שאני מסוגל לקבל את זה, אבל עכשיו הקבוצה הזאת באה ואומרת לחבריה "(ישנם עסקים גאים) שאין שום סיבה שלא נבחר בהם על פני המתחרים - רק בשל היותם גאים". למה לעזאזל?! למה שהומוסקסואלים יעדיפו מאפייה המנוהלת ע"י הומוסקסואלים אחרים על-פני מאפייה שלא <הכנס בדיחה על בגטים כאן>? זו אפלייה מתקנת?

לעיתים זה נראה כאילו הקהילה מנסה להשתלב פחות ופחות וקבוצה כזו היא עדות הזוייה לכך. יצירה מגזר אוטארכי לחלוטין עובד בדיוק הפוך למטרות המוצהרות שלהם של שוויון מוחלט. זה הולך ומזכיר את יהדות מזרח אירופה בסוף המאה ה-19 עד שאני כבר מצפה לגרסא ורודה של "אוטואמנסיפציה!" הקוראת לשאיפה לריבונות טריטוריאלית. נו, שיעשו מה בזין שלהם...


כל הכבוד ל...

לפייסבוק על העצוב הטיפה יותר ידידותי שלו. זה היה הטאצ' הקטן שהיה חסר בשביל להפוך את העמוד הראשי ממעצבן לנוח, למרות שמי שמסתכל טוב שם לב לדימיון בין העיצוב הזה לעיצוב כ-3 איטרציות אחורה (כ"כ ישן שלא הצלחתי למצוא תמונה). מה שכן, אני אשמח אם מישהו, איפשהו, יוכל להסביר לי למה העיצוב הזה תוקע לי את הדפדפן...


לסיום

קצת חינוך מיני...

אל תבלו כ"כ הרבה זמן בפייסבוק,
רז.


נ.ב.
שמתי לב שיש לי נטייה לסיים קטעים בשלוש נקודות. מוזר...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה