יום שישי, 5 בפברואר 2010

היפרסומניה, רפיון חברתי וסדום TV

צהריים טובים לכולם.

השבוע, מסיבות שאני לא רוצה להיכנס אליהן, חזרתי הבייתה עייף מאוד באיזור אחרי הצהריים ונכנסתי לשינה של 13 שעות וחצי. התעוררתי יום למחרת בשעה שבה הייתי מתעורר, אבל אני די בטוח שזה היה זמן מבוזבז כיוון שמחד, באותו יום הלך לי כל הערב על שינה ומאידך, קמתי עייף. לא ממש ברורה לי התופעה הפיזיולוגית הזאת שגורמת לשנת יתר להיות מעייפת. אם למשל אני אוכל יותר מדי אני לא נהיה רעב. אולי פשוט כל דבר שעושים יותר מדי הוא מעייף. אם ישנים יותר מדי, מתעייפים. אם עובדים יותר מדי, מתעייפים. אם עושים יותר מדי קוקאין הולכים לישון ולא קמים. צריך לעשות הכל במידה. מה גם שקמתי עם רצון עז ללכת לשירותים עד שכמעט ברח לי...

אחד מהדברים שחבל לי שלא עשיתי במקום לישון את כל השעות האלו היה לעדכן את הבלוג, אז הינה.


רפיון חברתי


עקב סערת הביטוח הרפואי הציבורי בארה"ב, מספר שיחות עם מספר אנשים והפרק האחרון של American Dad, אני נדרש לנושא שאני לא ממש רוצה לגעת בו, בעיקר כי הוא לא מתקלח בתדירות מספקת. יצא לי לחשוב על כך שמשום מה לא שמעתי לאחרונה על שום תגלית מדעית גדולה שיצאה מאירופה. גם מהיכרות שלי עם כמה אנשים שגרים או גרו תקופה באירופה, חיי הלילה שם הם לא משהו יוצא מן הכלל ויש שיגידו שהם נופלים בהרבה מחיי הלילה אצלינו. כשחשבתי למה, הופנתה תשומת ליבי לפרט מאוד מעניין. במדינות מערב אירופה (וגם קנדה, לצורך העניין) לאנשים פשוט אין מספיק דאגות. הם יכולים לפתח קריירות איזוטריות לחלוטין ולחיות את החיים בביטחון כלכלי ואם משהו יקרה להם, המדינה תשלם. בהרבה מדינות באירופה לימודים אקדמיים הם חינם אבל אין שום סיבה להתאמץ בהם יותר מדי כי אין שום סיבה להתבלט בשוק העבודה יותר מדי כי את שלך אתה תקבל. משעמם להם אז מדי פעם הם אונסים, רוצחים, מאשימים את היהודים בדברים או מתאבדים, אבל מעבר לזה הכל פשוט בסדר, לא משנה מה הם יעשו.

אל תחשבו שאני אדם רע (יותר ממה שאתם כבר חושבים), אבל לדעתי כל הטירוף הזה סביבנו הכרוך במצב כלכלי לא רגוע, העדר זכויות סוציאליות וכו' דווקא הופך אותנו למדינה שמכוונת כלפי מעלה. מספיק מבט אחד לכיוון ארצות הברית, בה ישנם 50 מליון איש בלי ביטוח רפואי אך מצד שני מהווה את המרכז בו נמצאים המוסדות האקדמיים המובילים בעולם, למשל, בכדי להבין שכאשר לא מאכילים אותך עם כפית זהב מהיום בו אתה נולד אז אתה נלחם על ביטחונך הכלכלי ועל עליונותך בהשוואה לאחרים.

אני לא מתכוון כמובן לכך שמדינות עולם שלישי עוד יהוו את מרכז העולם כיוון שבהם גם אם אדם רוצה להתרומם אין לו איך ואני גם לא אומר שלא צריך לתת לאדם חולה או נכה זכויות סוציאליות בשביל שהוא יצליח, אבל כל מי שקופץ ואומר שהמטרה שלנו צריכה להיות מדינה סוציאליסטית פשוט מאחל לנו תרדמת. לדעתי, תפקיד המדינה, בתחום הסוציאלי, הוא לא להבטיח חיים בכבוד אלא להבטיח חיים. לדאוג ששכר המינימום יאפשר קיום סביר בהתחשב ביוקר המחייה ולעודד את התעשייה ליצירת מקומות עבודה זה בסדר ואפילו קצבאות זה בסדר, אבל קיצבת קיום לאדם שאיבד את יכולתו לעבוד כיוון שהשתמש ביותר מדי הרואין זה לא בסדר (אני חכם מספיק בשביל לא להקלע לזה אז גם הוא היה צריך להיות) וגם השתלת כבד לאלכוהוליסט מכספי משלם המיסים זה לא בסדר. תקראו לזה דרוויניזם, אבל לי אין שום אינטרס לעזור לאנשים כאלה להמשיך לעשות מה שהם רוצים.

אתם בטח חושבים שאני רשע, אבל אירופה הולכת לסבול בשנים הקרובות מהשיעמום בו הם השרו את עצמם. האוכלוסיה המוסלמית שם לא חייה טוב כמו הלבנים ולכן יש להם לאן לשאוף והם אכן שואפים. ואנחנו? אנחנו בינתיים נותנים לכולם ביטוח רפואי, קוראים לפיזורו של כמה שיותר כסף על הבעיות שלנו ומחזיקים כל אחד בחתיכה מחברת החשמל. ממש אירופה.

ואפילו אל תתחילו איתי שיחה על קומוניזם...


סדום TV

כמעט ולא יוצא לי לצפות ב-MTV. אני גם לא רואה יותר מדי טלוויזיה ואני גם חושב שזה לא מוסרי לצפות בערוץ המכנה את עצמו Music Television כאשר למעלה מחצי מהתוכן שלו הוא אפילו לא מוסיקה. אחת מהתועבות שהם לא מוסיקה המשודרות שם, אליה נחשפתי כיוון שפרומו שלה היה משודר על מסך בפאב רק בכדי שלא ישאר ריק, היא 16 and Pregnant, סדרת ריאליטי העוקבת אחרי הריונן של בנות נוער עד שהתינוק מגיע לגיל כמה חודשים.

עם כל החיבה שלי לשרמוטות, אני לא חושב שסידרה שבונה הערצה לתופעה הזאת היא דבר חיובי. מילא אם זו הייתה סדרה על איך אנשים מנפים את עצמם מהמאגר הגנטי שלנו (כמו כמה פרקים של True Life, עוד סדרה ב-MTV) אבל לא. זו סדרה שאומרת שזה בסדר להביא ילדים לעולם בלי לחשוב על זה שהתוצר של זה הוא אדם שבסופו של דבר אמור לחיות חיים. אם תסבלו את זה אז הילדים שלכם יהיו הבאים בתור. אם מישהו יראה את הסדרה הזאת אני ארק לו בפרצוף!


כל הכבוד ל...

תגובת ישראל לדו"ח גולדסטון שהייתה לעניין בעצם כך שלא ממש הייתה מכוונת לדו"ח עצמו אלא לבעיה העיקרית, לרעש התקשורתי שנבע עקב אוזלת היד של שרת החוץ בזמן המבצע. זה היה כיבוי שריפה מצויין תוך אי נתינת יותר מדי לגיטימציה לביקורת. ואח"כ יורדים על ליברמן...


לסיום

יש בעולם דברימגניבים...


תשנו טוב,
רז.

2 תגובות:

  1. אני אומרת לך, חסר לנו משהו בבית.
    אני אחרי שינה של 12 וחצי שעות, ועדיין ממש עייפה...

    השבמחק
  2. האבסורד של "שקר האפרטהייד" בתוך ישראל הרב-גזענית שאירגנה ערבייה-ישראלית שנבחרה במדינה הדמוקרטית.

    בדיוק כשבממשלת ישראל [יוני 2021], המפלגה האיסלאמית בקואליציה, שר ערבי, 2 סגן יו"רים ערבים ושלושה ראשי ועדים ערבים, תווית "האפרטהייד בישראל" מעולם לא נראתה מגוחכת יותר ...

    עצם ועידת ה"אפרטהייד" [יוני 2021] בישראל בתוך בניין הכנסת שאורגנה היום על ידי חברת כנסת ערבית שנבחרה [עאידה תומא-סולימאן] בישראל רב-גזעית ... מתנגדת לכותרתה ולהגדרות שלה עצמה.  האם אפרטהייד דרום אפריקה היתה מאפשרת ועידה כזו בבנייני ממשלתה?

    האם איזושהי מדינה ערבית יכולה לארגן ביקורת עצמית כזו?  שלא לדבר על ה"מדינה-העתידית" פלסטין הערבית האפרטהייד לחלוטין.  במקום בו הכריז מחמוד עבאס ה"מתון "בשנת 2012, -" אם אנו רוצים מדינה עצמאית, אני לא אקבל אף ישראלי אחד בשטחינו", [טיהור גזעני, אתני].


    ___



    ממציא השמצה היה אחמד שוקירי ב -17 באוקטובר 1961 (בהקשר לכך שהוא התנגד לאייכמן להישפט בישראל והוא קידם ב 30 בנובמבר 1962 את הטאקוארה הנאצית בשנת 1962, הקבוצה הנאצית ששמרה על אייכמן וגילפה צלב קרס על גרסיאלה סירוטה ב- 21 ביוני 1961).

    טשטוש האפרטהייד שהשמיע 5 וחצי שנים לפני מלחמת 67 '.

    הבחור הזה, שוקיריי היה משתף פעולה של היטלר מאז 1941 והצדיק את השואה בקיץ 1946.

    {הרקע הנאצי של אחמד שוקאיירי - עבודה עבור היטלר:

    מוזכר בבית-הנבחרים של ארה"ב ב- 26 ביולי 1961 על ידי הנציג הולצמן;  ב- 3 בפברואר 1964 על ידי הנציג סקוט;  על ידי הנציג פרבשטיין ב- 26 בינואר 1965 ונזכר על ידי ד"ר סימארד ל NYT - צוטט ב- New York Jewish Detroit.  ב-3 בפברואר 1967. עמ '9.  שוקיירי גם הצדיק את השואה - כפי שדווח ב'בני ברית', 12 ביולי 1946)}.



    ___



    מאז 1961, כל אמצעי הביטחון שננקטו בישראל "הותאמו" להשמצה ה"מיוסדת"  כבר 'כברירת מחדל'.

    ג'ימי קרטר בשנת 2006 הבהיר כי ישראל היא דמוקרטיה נהדרת השווה לכל, וכי בחירתו במונח הזה היא רק לגבי ה"שטחים", ואף גם שם לא הצליח להראות שום השוואה.  עומר שאקיר מ- HRW היה פעיל פרו-ההשמצה בכל ישראל מאז שהיה סטודנט בשנת 2010, אלא שאז הוא עדיין נאבק בזה ("BDS בארה"ב, 2001-2010." נורא ערקת, קיץ 2010).  בשנת 2021 הוא שינה, הרחיב והגדיר מחדש את האפרטהייד רק כדי לוודא שהתעמולה שלו תידבק.


    ___



    אגב, אם מדברים על גזענות אמיתית, אלו שצוווחים על יהדוזיציה judaizing בירושלים, מה כל הקמפיין הזה, אם לא אנטי-יהודי מובהק? אז ערביזציה, איפוא, כן כשר לפי זה?

    השבמחק