יום שלישי, 24 באוגוסט 2010

"העולם על-פי רזי" בן שנה!

ערב טוב לכולם.


הבלוג חוגג יום הולדת שנה!!!




אז מה היה לנו: עברנו לא מעט ביחד. שלל פוסטים על פוליטיקה, טלוויזיה, אירועים, שטויות, פרויקט דבילי של התנזרות מאלכוהול והבטחות לפוסט על מערכת החינוך (כנראה הפוסט הקרוב). יצא לי לשעשע, לסקרן, לעורר מחשבה ולעצבן לא מעט והכל הודות לכם. תודה רבה לכל מי שצפה, תמך, הגיב או הצטרף לקבוצה בפייסבוק. כפרה עליכם.


אז מה לא היה לנו: פוסט על מערכת החינוך, אבל זה יהיה בפוסט הבא. חבל לי על הרבה נושאים שלא נכנסו בגלל שאבד המומנטום להכנסתם עקב הזמן הרב שלוקח לי לכתוב פוסט. פחות חבל לי על נושאים שהלכו בגלל שפשוט לא רציתי להגיד את מה שאני חושב עליהם.


אירוע המרמרה היה אחד מהם בשעות הראשונות שלו אבל דוגמה טובה יותר ואקטואלית יותר היא עדן אברג'ל. עם כל זה שאני נמצא באותה ג'מעה עם ההמון שטוען שהיא מפגרת בעליל בזה שהיא לא הבינה שצילומים כאלו הם לא רק נבזיים אלא גם מצטיירים רע בעולם, אני נאלץ לקפוץ להגנתה. רבים בעולם (ובארץ) מסתכלים על זה כצה"ל שנתפס כפושע מלחמה סדרתי אבל עם כל הנבזיות המוזכרת לעיל, חיילי צה"ל לא כופתים וקושרים עיניים לערבים רק בשביל תמונה למזכרת. הם כנראה עשו משהו או היו מספיק חשודים במשהו בשביל להיעצר. זו דוגמה קלאסית לבוץ שאני לא רוצה להיכנס אליו כי מצד אחד הדעה לי לא מגובשת ואני די מסכים עם הקונצנזוס (שזה נגד מוניטין המרדנות שאני מנסה לשמר) אבל מצד שני יש לי משהו די מעצבן להגיד על זה. לא מספיק בשביל להחזיק טקסט.


אז מה עכשיו: נראה לי שעסקים כרגיל בינתיים. בקרוב יעלה עיצוב חדש. הפוסט האמיתי הבא כנראה יעלה תוך יומיים-שלושה. לא יודע אם אני צופה איזשהו שינוי פורמט. מה שכן, אני אשתדל לפרסם בתדירות גבוהה יותר ולעדכן טיפה את הרשימות בצד. אני גם אשתדל לדחוף טיפה יותר הגות ופחות פרשנות בתקווה לא לשעמם אתכם כל הדרך למוות (אם לא עשיתי את זה עד עכשיו).



מזל טוב,
רז.

4 תגובות:

  1. אז אתה מאחל לעצמך שיהיה לך פחות חיים מעבר לבלוג?

    השבמחק
  2. אני אגיד לך מה עמדתי לגבי עדן אברג'יל - היא עשתה מעשה מטומטם, היא כנראה פרחה מטומטמת - וכשפנו אליה ותקפו אותה היא רק יצאה יותר סתומה - אבל מה ציפו?! שהיא תשתוק כשנותנים לה במה?!
    הדמוניזציה שהתקשורת עשתה לה יצאה מכל פרופורציה? כאילו, סבבה, היא עשתה מעשה מכוער, אבל להציג אותה כאויבת העם, כאילו היא הדבר הכי גרוע שקרה למדינה וכאילו הוא רוצחת ערבים בזמנה הפנוי?! קצת פרופורציה אנשים...
    קיצר - עדן סתומה, אבל היא הוציאה את כל עם ישראל והתקשורת הישראלית סתומים פי כמה וכמה

    השבמחק
  3. במובן מסוים אני רואה את זה מתחבר עם שנאה עצמית יהודית כזאת. זה כאילו התקשורת הישראלית (והאנשים שכל דעותיהם בנויות מלחקות את התקשורת) פשוט זרמו עם התקשורת הלא אוהדת בחו"ל רק בשביל להגיד שלא כל הישראלים מפגרים ואז עוד קצת.

    השבמחק