יום ראשון, 11 באוקטובר 2009

נחיתה רכה, הפרס שלי והמדבר העצמאי

ערב טוב לכולם.

היום יש לי שבוע יחסית קל. מעיין נחיתה רכה מהחופש. אני אוהב שדברים כאלה קורים. זה סוג של קשירה בין חופש לחופש רק שאין לי חופש אמיתי בזמן הקרוב. שבוע הבא יש לי יומיים מתים ונראה מה כבר יהיה בשבוע שאחרי זה. זו אומנם שיגרה שכל שבוע יש משהו מיוחד שסותם לפחות חצי ממנו אבל זה לא משהו שיש להקל בו. מעבר לפינה מסתתר לו שבוע שגרתי לחלוטין שפשוט מחכה לשעת כושר בה הוא יתקוף אותך ויאכל לך את הלב.

כרגיל, כמו כל פעם שאני בא לכתוב על מערכת החינוך קופץ לו נושא אקטואלי מדי בכדי לוותר עליו. נדחה את ההלקאה למועד אחר.


הפרס שלי

למי שלא יודע, נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, הוא חתן פרס נובל לשלום לשנת 2009. אני חייב להגיד שזה דווקא מעודד אותי הרי ברור לכולם שמתישהו יתחילו להעניק פרס נובל לקקה וזה הולך להיות הפרס שלי. אני כל הזמן מדבר על קקה, הולך לכל מיני מקומות ומנסה לעשות קקה, מקדם את נושא הקקה בעולם ולהבדיל ממאמצי השלום של אובמה, אני הרבה פעמים מצליח לעשות קקה, לפעמים אפילו יותר מפעם ביום.

אני באמת לא מבין על מה הוא מקבל את הפרס. איזה שלום הביא אובמה? הוא אפילו לא הביא תקווה לשלום. אין משא ומתן עם הפלסטינים, אירן עדיין מפתחת נשק גרעיני ואומרת כל הזמן שהיא תזרוק אותו עלינו והסינים עדיין מחזיקים בטיבט (אבל על זה אסור לדבר בגלל החוב הלאומי של ארה"ב).

בכל הבעיות שלנו הקשורות בשלום דווקא אובמה הוא אשם מרכזי. אם אובמה היה מוריד את הפלסטינים מהעץ אולי היה מתחיל תהליך. אם אובמה היה תקיף יותר בנושא אירן אולי היינו רואים תוצאות. מתן פרס לגישה הפייסנית מדי של אובמה בסך הכל נותן לגיטימציה לגישת ההתבצרות של אירן, הרשות והחמאס. הם אומרים לעצמם ולעולם שהעולם מכיר בכך שהדרך לשלום רצופה התרפסויות לרגליו של העולם המוסלמי. איפה זה משאיר אותנו? מה זה אומר לגבינו? מתאים מאוד לשבדים האלו לתפוס צד שהוא לא אנחנו.

יש מי שיגידו שאובמה בסך הכל זכה בתחרות פופולריות. יש גם מי שיגידו שהוא זכה מברירת מחדל כי לא היה מישהו שתרם יותר ממנו בתחום השנה. לי לא איכפת מאלו שאומרים את הדברים האלו. לי מגיע פרס נובל על קקה.


המדבר העצמאי

השנה יצא לי לנסוע לפסטיבל אינדינגב. וו-הו! זה קורה בסוף השבוע הקרוב. למי שחי מתחת לסלע בשנים האחרונות, אינדינגב הוא פסטיבל מוזיקה ואומנות עצמאית בנגב (כמו שכתוב למעלה). אף פעם לא הייתי, אבל אמור להיות כיף. זה פסטיבל שמאחד חבר'ה ומוזיקה אז אמור להיות סבבה, למרות שזה די מבאס להגיע לענן העשן המגודר הזה ולהיות היחיד שלא מעשן...


לסיום

הבחור הזה מפגר (1 2). כנראה שגם אני סוג של מפגר כי אני לוקח חלק בזה.

-- עדכון מאחרי התחרות!!! --
הגעתי למקום שלישי אחרי ששתיתי ליטר גולדסטאר ב-8.8 שניות. מקום ראשון ושני שתו ב-5.4 ו-5.5 בהתאמה אז יוצא שאני לא באמת בהמה. שלושתינו עולים לגמר. שיהיה לנו בהצלחה למרות שאין לי שום סיכוי.


אל תאכלו יותר מדי בבת אחת,
רז.



2 תגובות:

  1. גם אני לא ממש מעשנת אם זה מעודד!!

    ראיתי שאמרו שאובמה זכה בפרס נובל על זה שהוא לא ג'ורג' בוש- גם אני לא ג'ורג בוש אני יכולה לקבל גם פרס?

    השבמחק