יום שלישי, 8 בספטמבר 2009

שבריריות, מצעד האיוולת והרוצח הסדרתי מהטלוויזיה

ערב טוב לכולם.

השבוע התחיל עם נזלת מאוד מוזרה וכאבי ראש גרון. כשהייתי ילד הייתי חולה המון וזה לאט לאט הצטמצם והצטמצם ונשארתי חולה רק מידי פעם במהלך התיכון ואז זה הפסיק לתקופה ארוכה. משום מה בשנה האחרונה כבר היו פעמיים בהם סבלתי מחום באזור ה-40 מעלות. אפשר רק לנחש למה. בכל מקרה, הצינון המוזר הפסיק אחרי שהזזתי את העוצמה של המאוור איתו אני ישן מ-3 ל-1. אתם יודעים מה זה אומר? החורף מגיע!!!

בהשראת הפוסט על מערכת החינוך שהיה אמור להופיע פה היום, הכנתי פוסט על טמטום. אם אתם בעצמכם מטומטמים אני ממליץ לדלג. הפוסט על מערכת החינוך יגיע ביום מן הימים.


מצעד האיוולת

אנשים שמגיעים ל- UgliestTattoos.com: יש רעיונות טובים לקעקועים. באמת. אבל לאתר הזה מגיעים אנשים שצריך להצמיד להם אפוטרופוס. יצא לי להיות במכון קעקועים עם ידידה, שם ראיתי ערס שנכנס ואמר שהיה באזור והתחשק לו לעשות קעקוע. הוא יצא עם הביטוי "AMAZING MOM" ברשיות גותיות גדולות מרוח לו על כל יד ימין. אני לא צוחק עליכם או איתכם. איך אנשים עושים את זה לעצמם? הם לא מבינים שזה קבוע?

מוסלמים: אני כבר יודע שתגידו שאני גזען אבל אתם תתפלאו שאני לא הולך לרדת עליהם בגלל שהם חומים או בגלל האמונה שלהם. המוסלמים התדרדרו לאדיקות כזו שבה הם שונאים את העולם ולא מוכנים לקבל עליהם שום דבר מבחוץ. לא רעיונות וגם לא ביקורת. קישרתי לסרטון שעוסק במהומות שהיו אז בעקבות הקריקטורה ההיא כחלק מסדרת You Are A Fucking Moron המצויינת. נגעתי בזה לפני כמה זמן. אבל בעוד הדוגמא ההיא קצת חרושה, הבחור הזה מביא אותי לדוגמא הבאה.

אנשים שחושבים שהעולם הוא שטוח: אני רציני לגמרי. הלוואי והייתי צוחק. יש קבוצה של אנשים שבטוחים שכדור הארץ שטוח. הם יותר גרועים מאנשים שלא מאמינים באבולוציה, כיוון שאת אלה אשכרה אפשר לקחת ולהראות להם שהם טועים והם עדיין לא יאמינו. שמישהו יסביר לי איך אפשר להאמין לתאוריה המטומטמת הזאת. הבחור שהתעמת עם הבחור בסוף הפסקה הקודמת סתר את הטענות שכדוה"א הוא פיתה באמצעות ספר שכתוב עליו "Science". קיבינימאט!

אמריקאים: אני באמת מצטער, ידידתינו הטובה ביותר, אבל כנראה שלאזרחים שלך יש דברים יותר טובים לעשות מלדעת דברים על העולם שסובב אותם. אולי כדאי להשקיע בחינוך. אולי חופש הביטוי עלה להם למוח. לא יודע, אבל הם לא מבריקים.

אנשים שמגיעים ל- FailBlog.org: אלה הם אנשים שהם סוג מיוחד של מטומטמים. אני לא מדבר על אלו שמגיעים לשם כי הם החליקו על בננה. אני מדבר על האנשים שלא לקחו צעד אחורה, התבוננו, חשבו, ראו שהכל בסדר ורק אז המשיכו בחיים שלהם. כמו המתכנן של הפסל הזה:
או מי שהגה את השם לגן הזה:
או הבנאדם שבחר את אסטרטגיית השיווק הזו:
אני בטוח שיש עוד המון טיפשים אבל קצרה היריעה. אשמח לשמוע על דבילים שיצא לכם להתקל בהם.


הרוצח הסדרתי מהטלוויזיה

במהלך השנים האחרונות אני עוקב אחר סדרה מדהימה בשם "Dexter" של Showtime האמריקאית. הסדרה מבוססת על סדרת ספרים מאת ג'ף לינדסי, אבל די נפרדת ממנה אחרי העונה הראשונה והספר הראשון בהתאמה.

בלי להרוס יותר מדי: הסדרה עוסקת ברוצח סדרתי, שדחפי הרצח שלו קיימים מילדות. בעקבות הנחייה מאביו המאמץ, הוא רוצח רוצחים אחרים. עבודת היום שלו היא חוקר כתמי דם במחלקה לזיהוי פלילי של משטרת מיאמי מטרו.

האופי של הסדרה קצת מוזר בהתחלה, עם כל הקריינות בסגנון הפילם נואר, האווירה הקודרת, הנושאים ופס הקול המגוון, אבל נכנסים אליה מאוד מהר. עם כל הדם והציצים היא בכלל לא בוטה. מתקדמת באיטיות, אך לא מושכת זמן אלא מעבירה סיפור מאוד דחוס בפרק שמקדם את עלילת העונה בצעדים שהם בד"כ קטנים. פשוט אומנות.

העונה הרביעית מתחילה ב-27 בספטמבר, כך שמי שלא ראה את הסדרה אף פעם יוכל להשלים את כל 36 הפרקים שלה.


לסיום

איזה מסכן!!!!!!11 הוא לא יכול להתהפך!!!!!!!!11


תשמרו על עצמכם,
רז.

3 תגובות:

  1. רזי, אני חושב שמתאים לך הקעקוע הזה (מתוך אתר הקעקועים שהבאת):
    http://ugliesttattoos.com/wp-content/uploads/2009/08/Jova-cat-P.jpg

    השבמחק
  2. יצחק: אני חושב שכדאי לך ללכת על זה:
    http://ugliesttattoos.com/wp-content/uploads/2009/05/ut-merman.jpg

    השבמחק
  3. הקטע המצחיק פה.. הוא שאי אפשר לעשות כאן copy + paste. אז שניכם רשמתם את הכתובות האלה ידנית

    השבמחק